poniedziałek, 29 grudnia 2014

SPODENKI W KRATKĘ DO ZIMOWEJ STYLIZACJI?

Spodenki do zimowej stylizacji? Czemu nie? Moje wykonane z ciepłego grubszego materiału z założenia przewidziane zostały na sezon jesienno-zimowy.Do nich grube rajstopy i kozaki, które już kilka razy gościły na blogu m.innymi w poprzednim poście :) Zdjęcia robione były jeszcze przy bardziej znośnych temperaturach niż obecne -10 więc na górę ubrałam tylko jeansową koszulę i ciepłą kurtkę. Mnie to zestawienie bardzo odpowiada :) A Wy co o nim sądzicie? 





 

Kurtka - Zara
Koszula - 
Spodenki - 
Rajstopy - Atmosphere
Kozaki - Sh
Torebka - Allegro

11 komentarzy:

  1. Same w sobie spodenki fajne,ja jednak jako rasowy zmarźluch krótkie zostawiam na lato:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki super! sama szukam coś w tym stylu :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak slonecznie u ciebie i ani krzty śniegu! Bardzo fajne spodenki, pozdrawiam noworocznie i sylwestrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubie takie połaczenie, sama chetnie tez zakładam krótkie spodenki i rajstopy, swietny zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  5. szorty zimą to dobry pomysł, zwłaszcza jak tak umiejętnie się je połączy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz super nogi!! Moje są krótkie i pewnie bym źle wyglądała. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi do tej stylizacji te spodenki nie pasują

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. spodenki są genialne! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...