niedziela, 17 sierpnia 2014

PIERWSZY WYJAZD NA WAKACYJNY OBÓZ Z WYPADKIEM W TLE :(

Już kiedyś Wam pisałam, że w tym roku moja 7,5 letnia córa jedzie na pierwszy w życiu wakacyjny obóz. Oczywiście obawy towarzyszyły do samego końca. W piątek wieczorem wyjechała, jest już na miejscu i póki co zadowolona :) Ale żeby wszystko nie było tak pięknie i łatwo tuż przed samym wyjazdem a dokładnie dzień przed zdarzył się wypadek, który postawił cały wyjazd pod znakiem zapytania :( Młoda jadąc na rowerze wywróciła się niestety tak pechowo, że upadła na twarz. Gdyby chodziło tylko o zadrapania to nie byłoby tak źle jednak skutki tego wypadku będzie odczuwała przez całe życie ponieważ uszkodziła zęba :( I teraz taka sytuacja godzina tuż przed 19 dzień przed długim weekendem, dzień przed wyjazdem i złamany ząb mało tego nie mleczak a ząb stały jedynka :( Chyba nie muszę Wam pisać jakie chwile grozy przeżywaliśmy :( Na szczęście zaprzyjaźniony stomatolog zgodził się nas przyjąć i poratować w tej sytuacji bo wyjazd wisiał na bardzo lichym włosku. Na szczęście w nieszczęściu okazało się, że uszkodzeniu uległ tylko ten jeden ząb. Ale było nie było AŻ jeden ząb bo to jedynka. Pan doktor odbudował zęba w miarę możliwości aby mogła jechać. Ostateczna rekonstrukcja będzie miała jednak miejsce dopiero po powrocie. Córa pojechała choć obawiała się reakcji innych dzieci. Bała się, że będą się z niej śmiały. A co zaskakujące pierwsze co zrobiła, gdy spotkała Panią i swoją koleżankę z przejęciem opowiadała co jej się przytrafiło :) Mam nadzieję, że to koniec nieprzyjemnych przygód na te wakacje. 
Dzisiaj stylizacji nie będzie. Będą za to zdjęcia fryzurki jaką zrobiłam Oliwce przed wyjazdem. Pomyślałam, że choć na kilka dni nie będzie miała kłopotu z czesaniem :)

pozdrawiam życząc miłej niedzieli  




22 komentarze:

  1. Nie pieknie! No to niezle przezyliscie...ehhh

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Asiu rzeczywiście przeżyłaś traume..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety :( ale mogło być gorzej więc staram się w całej tej sytuacji szukać pozytywów :)

      Usuń
  3. piękna fryzura i na tydzień Oliwia ma z głowy czesanie :) wiem, bo sama tak czesałam swoje dziewczynki i bardzo długo się trzymały takie fryzury, a po rozpleceniu - piękne fale z czego były jeszcze bardziej zadowolone :) a ząb - szkoda, ale się naprawi i będzie dobrze!

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się to bardzo praktyczna fryzura dlatego pomyślałam, ze to będzie fajne rozwiązanie dla niej bo sama jeszcze nie bardzo umie się uczesać :) A co do zęba to całe szczęście, że teraz już są takie metody, że będzie się to dało tak czy inaczej naprawić :) pozdrawiam

      Usuń
  4. To pech, że akurat przed wyjazdem. Ale nie martw się wszystko będzie dobrze i pewnie wróci zadowolona, czego jej i Tobie życzę.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :) Z tego co z nią rozmawiam to jest bardzo zadowolona i zachwycona morzem :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Nie są mi obce takie stytuacje. W ubiegłym roku przed wylotem do Izraela syn skręcił nogę. Poleciał ale przez całe dwa tygodnia miał zapewnione zastrzyki w brzuch...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano tak to już jest że jak pech to pech :( Na szczęście u Ciebie i mam nadzieję u mnie też sytuacja zakończy się pozytywnie :)

      Usuń
  6. fryzurka genialna :) słuchaj ja myślę, że tak miało być ;) jak wróci zęba odbudujecie fachowo i będzie wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że nie będzie komplikacji i po odbudowie zęba odetchniemy z ulgą :)

      Usuń
  7. Fryzura zapewni Młodej wygodę.
    Co do zęba, to spotkało mnie to samo, jak miałam 7 lat. I nie powiem faktycznie rzutuje to do tej pory, bo od czasu do czasu muszę robić nową rekonstrukcję (tak raz na kilka lat). Ale też nie ma się co przejmować, bo na co dzień to nie przeszkadza w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Ewa podniosłaś mnie na duchu :* Muszę przyznać, że cała ta sytuacja spędza mi sen z powiek :/ pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. O to faktycznie nie wesoło. Ząb stały do tego.. Ale ja podobnie jak Ewa miałam jako dziecko problem z dwójką i niestety też co jakiś czas trzeba wykonywać poprawki, choć od 6 lat mam tak zrobiony super, że nie poprawiałam nic od tej pory. Bardzo dużo osób tak ma - tylko nawet się o tym nie wie. ;)

      Usuń
  8. Ależ ma dziewczyna włosów:) Pięknie ! A co do zęba to jakaś plaga ostatnio na te jedynki panuje wśród latorośli .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjjj współczuję.:( Ale za to włosami mogłaby się dzielić. :) Śliczne warkoczyki i jakie grube. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas znów odwrotnie,pojechaliśmy na wspólne pierwsze rodzinne wakacje i synkowi wyszedł ząbek. On strasznie przechodzi ząbkowanie-biegunka,gorączka,płacz,marudzi no i nie śpi w nocy :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, dobrze ze wszystko sie skonczylo na tyle pomyslnie...
    A fryzurka genialna - podziwiam Twoje umiejetnosci fryzjerskie i piekne wlosy Oliwki...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzielna dziewczyna! Obydwie, bo mama też:) Grunt, że nie oko lub tym podobne... A uczesanie pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja pociecha uwielbia jeździć do Anglii na obozy językowe Londyn to bardzo duże miasto i na początku bardzo się obawiałem czy to dobry pomysł żeby wysyłać dziecko tak daleko od domu, ale jak zobaczyłam uśmiech na twarzy mojego dziecka wiedziałem że będzie tam bezpieczne i szczęśliwe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obozy dla dzieci czasami kończą się kontuzją, ale tak to z naszymi dziećmi niestety bywa. Niedawno wysłałam moje pociechy na obóz windsurfingowy dla młodzieży szkolnej i jestem z niego bardzo zadowolona tak samo jak dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...