niedziela, 1 czerwca 2014

A MOŻE KORAL?

Dzisiaj dzień dziecka święto naszych pociech tych młodszych i tych nieco starszych :) My dzisiaj mamy zaplanowane popołudnie z naszymi urwisami :) Mam nadzieję, że pogoda nie pokrzyżuje nam planów i wytrzyma z deszczem do wieczora :) 
Co do stylizacji to propozycja sprzed kilku dni - moim zdaniem idealna na weekend. Wygodne koralowe spodnie plus luźna bluzeczka z wężowym printem. Zestaw uzupełniony wygodnymi sandałkami oraz torebką z ćwiekami :)
A Wy jak spędzacie dzisiejszy dzień??

pozdrawiam serdecznie








16 komentarzy:

  1. Spodnie są świetne ! Podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny zestaw z piękna torebką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Twoich pociech. Miłej niedzieli i miłej zabawy. Świetny look. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz choć ja zdecydowałabym się na obcasy do tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne spodnie :))) ładna stylizacja Asiu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj razem z mężem swoje dorosłe dziecko zaprosiłam na obiad, na mieście:-) Przy okazji ominęło mnie gotowanie :-))
    Zestaw bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem te spodnie są różowe, a nie koralowe.Fajna torebka. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co mi najbardziej się podoba ? Torebka !! Super !! :)
    Stylizacja świetna :)
    Zapraszam :)
    http://www.nieznasznieoceniaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie zestawienie kolorow bardzo mi sie podoba. I torebeczka super!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne portki! a połączenie koralu i szarości, naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe kolory kochana

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...