czwartek, 23 sierpnia 2012

Witam na moim blogu!!

Pewnie nie będę oryginalna, ale i tak to napiszę:) o założeniu bloga myślałam od dawna

I w końcu udało się!!! Nadszedł ten dzień dostałam zastrzyk motywacji i blog się pojawił.

Jestem mamuśką dwójki urwisów do tego kot, pies i niezłe zawirowanie murowane:)

Chciałabym tu z Wami dzielić się doświadczeniami związanymi z wychowywaniem maluszków, przedstawiać swoje dość luźne podejście do mody i do tego że wg mnie mama po 30-tce też może fajnie wyglądać mimo iż nie jest to rozmiar 34, pokazywać Wam moje domowe kuchenne rewolucje, poznawać Wasze opinie na te tematy i rozważać różne codzienne dylematy...

A tak na początek nawiązując do kota, to mój pupil imieniem Edward - zwany przez domowników Edkiem. Normalnie kot nie wychodzący z domu, w wieku sędziwym wczoraj wieczorem postanowił wybrać się na spacer. Do tej pory nie wrócił :( Mieliście podobne przypadki?? Czy Wasi pupile zawitali z powrotem w domowe pielesze?? Troszkę się martwię ale staram się być dobrej myśli.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...